Accediu al Canal de Youtube d'Educació Física de l'escola on el Josep us anirà fent propostes per moure el cos aquests dies de confinament.

Envieu els vídeos del que feu al Mail de l'escola.

a8001832@xtec.cat

L'ESCOLA FA ESPORT A CASA

#lescolafaesportacasa

MAMBO

Nens i nenes de 2n graveu-vos a casa ballant

aquesta dansa del Dansa Ara.

Envieu-la al Mail de l'escola: a8001832@xtec.cat

Feu els vídeos en HORITZONTAL!!!!!!

RAID ATLÈTIC

4t i 5è

Com ja sabeu, a finals de març havíem de participar en el Raid Atlètic. Allà haguéssim fet una cursa i algunes proves d’atletisme, però abans de començar, totes les escoles juntes haguéssim fet un bon escalfament! Us deixo un vídeo on us podreu aprendre l’escalfament que havíem de realitzar!

Però encara hi ha més perquè al finalitzar les proves també havíem de fer uns estiraments amb la resta d’escoles, també us adjunto el vídeo per qui vulgui practicar!

Amb una mica de sort, quan tornem a l’escola els podrem fer junts!

DANSA ARA

2n

Bon dia nens i nenes de segon! Tot i que vosaltres ja us les sabeu molt bé, us deixo el vídeo de dues de les danses del Dansa Ara. D’aquesta manera podreu practicar i no se us oblidaran!

També us aniran bé per ensenyar-les als pares i per a que quan tornem a l’escola ens surtin genial.

Vinga, a ballar!

PERCUSSIÓ AMB EL COS

He pensat que al tornar podríem ballar aquesta cançó tots junts, us deixo un vídeo per a que aneu practicant. Esforceu-vos molt que segur que queda xulíssim!!!

PROPOSTES FITNESS

En aquests vídeos tenim 10 segons per triar quina de les dues opcions és la nostra preferida. A continuació apareix un altre temporitzador durant 30 segons amb les demostracions de les activitats de tonificació que cal fer en funció de l'opció que hem triat. Hi ha un total de 10 diapositives. Per fer aquestes activitats no necessitem material. Si ens cansem, podem realitzar els exercicis a menor intensitat o durant menys temps.

IOGA

PEDRA, PAPER I TISORA

Amb aquests documents podreu jugar amb una o dues persones de la vostra família a pedra paper i tisora i en funció del resultat fer els exercicis que us toquin.

També podeu inventar el vostre codi i fer altres tipus d'exercici o activitats que pacteu, com per exemple, jugar a un joc de taula determinat, endreçar algun espai de la casa, preparar unes postres, ballar una estona...