SORTIDA DE TARDOR DE TOTA L’ESCOLA A CAN PERE

El dia 8 de novembre vam anar tota l’escola a la Granja escola Can Pere a Sant Pere de Ribes. Teníem moltíssimes ganes d’anar tots i totes plegats i passar un dia a la natura,  ens ho vam passar genial. Vam viure un dia de Tardor de veritat: muntanya, colors de tardor, visita de la Castanyera, castanyes i pluja! Ja tenim ganes de la propera!

TRES DIES DE CELEBRACIONS DE TARDOR

Aquest tres dies abans del pont de Tots Sants a l’escola hem celebrat tres  festes: la Festa de la Castanyda, la festa mexicana típica d’aquests dies : “El dia de los muertos” i el Halloween. Per això cada tarda i algun matí hem fet una activitat especial relacionada amb aquestes celebracions . Mireu les fotografies que són molt xules!

VEIEM LA PEL·LÍCULA COCO

A la tarda del dilluns 29 d’octubre la classe de 3r ens va convidar a 4t a veure la peli de Coco junts. Ens va encantar, després vam fer un fòrum de la pel·lícula i ens vam adonar que aquesta pel·lícula fa parlar de moltes coses interessants.

Aquí us deixem el tràiler de la pel·lícula perquè la recordeu!

I també us deixem les cançons que surten a la pel·lícula que són molt boniques!

FEM TALLERS DE TARDOR

La tarda de dimarts volíem fer tallers divertits de tardor que ho vam proposar a l’assemblea de delegats i delegades i en vam fer dos. Un era  fer una broqueta de fruits de tardor amb xocolata i l’altre taller que era fer el nostre esquelet divertit i alegre de la peli Coco.

Taller de fer una broqueta amb fruita de tardor

Taller: Fer un esquelet de la la peli COCO

Amb la teacher Ann vam fer el taller:  Halloween cokiees. It was really funny. Please look the pictures and you will see!

PICA-PICA MEXICÀ

Com és costum a l’escola els nens i nenes de 4t convidem als nens de 3r a fer un pica-pica organitzat per la classe de 4t pels voltants de l'inici de la tardor. D'aquesta manera els donem la benvinguda al pis taronja d'una manera especial. Aquest any el tema va ser Mèxic perquè com que vam veure la peli Coco vam tenir aquesta idea. Ens ho vam passar genial preparant-ho! Esperem que els de 3r us ho hagueu passat molt bé.

BIG DRAW

Voleu fer una gimcana d’art el diumenge 28 d’octubre?

Doncs mireu aquesta web del Big Draw ( heu de clicar la imatge) i us animem a què hi aneu amb la vostra família... és una activiat xulíssima.

Ja ens explicareu si hi aneu!