2n TRIMESTRE

1R TRIMESTRE

PICA PICA D’HIVERN

FEM CAGAR EL TIÓ

Els últims dies del trimestre vam donar de menjar al Tió: mandarines, plàtans, pomes, raïm... I va haver un dia que estava preparat per picar-lo i cagar alguna sorpresa.Ens vam espantar una mica perquè al principi no cagava res i després de cantar-li moltes vegades la Samantha va trobar un missatge del Tió. La carta deia que busquéssim per tot el cicle mitjà... Al final vam trobar el regal a la classe d’anglès. Quina il·lusió!!!!

Ens va cagar un joc de cartes que es diu Uno, un dipper blau i 5 caniques. Gràcies Tió i fins l’any que ve!

Escrit per Paruk i Ali.

ASSAIG DEL CONCERT D’HIVERN

SORTIDA DE TARDOR DE TOTA L’ESCOLA A CAN PERE

El dia 8 de novembre vam anar tota l’escola a la Granja escola Can Pere a Sant Pere de Ribes. Teníem moltíssimes ganes d’anar tots i totes plegats i passar un dia a la natura, ens ho vam passar genial. Vam viure un dia de Tardor de veritat: muntanya, colors de tardor, visita de la Castanyera, castanyes i pluja! Ja tenim ganes de la propera!

TRES DIES DE CELEBRACIONS DE TARDOR

Aquests tres dies abans del pont de Tots Sants a l’escola hem celebrat tres festes: la Festa de la Castanyada, la festa mexicana típica d’aquests dies: “El día de los muertos” i el Halloween. Per això cada tarda i algun matí hem fet una activitat especial relacionada amb aquestes celebracions. Mireu les fotografies que són molt xules!

VEIEM LA PEL·LÍCULA COCO

A la tarda del dilluns 29 d’octubre la classe de 3r ens va convidar a 4t a veure la peli de Coco junts. Ens va encantar, després vam fer un fòrum de la pel·lícula i ens vam adonar que aquesta pel·lícula fa parlar de moltes coses interessants.

Aquí us deixem el tràiler de la pel·lícula perquè la recordeu!

I també us deixem les cançons que surten a la pel·lícula que són molt boniques!

FEM TALLERS DE TARDOR

La tarda de dimarts vam fer tallers divertits de tardor proposats per les assemblees de delegats i delegades. En vam fer dos: un va ser fer una broqueta de fruits de tardor amb xocolata... i menjar-nos-la... estava deliciosa! I l’altre taller va ser fer el nostre esquelet,  fent un de molt divertit i molt alegre utilitzant com a fil conductor la pel·li Coco.

Taller de fer una broqueta amb fruita de tardor

Taller: Fer un esquelet de la pel·li COCO

Amb la teacher Ann vam fer el taller:  Halloween cokiees. It was really fun. Please look the pictures and you will see!

PICA-PICA MEXICÀ

Com és costum a l’escola els nens i nenes de 4t convidem als nens de 3r a fer un pica-pica organitzat per la classe de 4t pels voltants de l'inici de la tardor. D'aquesta manera els donem la benvinguda al pis taronja d'una manera especial. Aquest any el tema va ser Mèxic perquè com que vam veure la pel·li Coco vam tenir aquesta idea. Ens ho vam passar genial preparant-ho!! I al veure les cares de felicitat i els somriures dels nens i nenes de 3r va compensar tot l'esforç realitzat. Gràcies per compartir aquest moment amb nosaltres. Fins a la propera!!!

BIG DRAW

Voleu fer una gimcana d’art el diumenge 28 d’octubre?

Doncs mireu aquesta web del Big Draw ( heu de clicar la imatge) i us animem a què hi aneu amb la vostra família... és una activiat xulíssima.

Ja ens explicareu si hi aneu!