2N TRIMESTRE

ANEM A MERCABARNA

El dimarts 25 de febrer vam anar a fer un visita a Mercabarna i ens va semblar molt interessant. Vam veure el gran mercat de fruites i hortalisses , vam fer un joc molt divertit de tastar,  vam veure un magatzem de patates  i per últim vam dinar una amanida i macedònia deliciosa. Vam tornar ben carregats i carregades de sorpreses a casa! GRÀCIES MERCABARANA!

3r

4T

VISCA EL CARNAVAL!

Ja hem passat la setmana del Carnaval plena de disbauxa, complements divertits i fent activitats diferents. Ens sap greu que ja hagi acabat  però per recordar aquests dies tan xulos aquí teniu algunes fotografies per mirar i remirar!

Consignes de la  Reina Carnestoltes!

Menjant la truita dijous; divendres xocolata amb melindros! NYAM!

Divendres vam anar tot el dia amb les disfresses! VISCAAAAA!

Les superheroïnes i els Superherois porten una sorpresa a les Pizzes! MOLTES GRÀCIES SOU UNA PASSADA!

UN MATÍ AL PARC

Hem passat un matí al parc Joan Miró,  un parc ben divertit al mig de la ciutat. Jugant amb les tirolines, la gran piràmide, tobogans i gronxadors. Una bona manera d’acabar la setmana de la Pau a les escoles.

Han passat els Reis! Que ens hauran portat???

1R TRIMESTRE

CELEBREM L’HIVERN

Els últims dies del primer trimestre hem fet activitats molt boniques i plenes de màgia per celebrar que s’acaba el trimestre i aviat és l’inici de l’hivern. Hem fet: El concert d’hivern, el pica-pica del cicle mitjà per acomiadar l’any, hem visitat els nostres fillols i filloes,  hem fet cagar el Tió i hem acabat el trimestre amb un matí de jocs. Ha estat GENIAL!!!

BON FINAL DE 2019 I INICI DEL 2020 !!!

Pica pica de final de trimestre

Tarda de padrins i padrines i fillols i filloles

FEM CAGAR EL TIÓ

VISITA AL MACBA

Hem anat al Macba a veure diferents obres de l’exposció Un segle breu  i cada un de nosaltres vam sortir amb el nostre  “Fanzine”. Ens van agradar molt les activitats que vam fer, van ser molt divertides!!!

Sortida de tardor de tota l'escola a  Cardedeu!!

Aquest divendres 8 de novembre tota l’escola hem anat a passar un dia a la natura i respirar aire pur. Ens ho hem passat genial!!! Hem jugat al bosc, a les esplanades entre els colors de tardor. I hem dinat, fent una gran rotllana, els menjars boníssims que ens havien preparat els pares i mares. MOLTES GRÀCIES!

Ha estat una passada d'excursió ja estem desitjant que arribi la següent!

CELEBREM LA TARDOR!!

A l’escola Castella celebrem la tardor d’una manera molt especial perquè li dediquem una setmana per fer coses divertides i relacionades amb aquesta estació de l’any.  Cada classe va pensar coses i després de portar-ho a la reunió de delgats i delgades vam fer: cinema amb crispetes, taller de màscares de  Halloween, taller de cuina de “ Halloween Healthy Treats”, tallers per de decoració de tardor. I vam acabar la setmana amb un pica-pica que els nens i nenes de 4t van preparar a 3r com a benvinguda al Cicle Mitjà.

Moltes gràcies classe dels i de les Esportistes!