Sortida de tardor de tota l'escola a  Cardedeu!!

Aquest divendres 8 de novembre tota l’escola hem anat a passar un dia a la natura i respirar aire pur. Ens ho hem passat genial!!! Hem jugat al bosc, a les esplanades entre els colors de tardor i hem dinat fent una gran rotllana els menjars boníssims que ens havien preparat els pares i mares. MOLTES GRÀCIES!

Ha estat una passada d'excursió ja estem desitjant que arribi la següent!

CELEBREM LA TARDOR!!

A l’escola Castella celebrem la tardor d’una manera molt especial perquè li dediquem una setmana per fer coses divertides i relacionades amb aquesta estació de l’any.  Cada classe va pensar coses i després de portar-ho a la reunió de delgats i delgades vam fer: cinema amb crispetes, taller de màscares de  Halloween, taller de cuina de “ Halloween Healthy Treats”, tallers per de decoració de tardor. I vam acabar la setmana amb un pica-pica que els nens i nenes de 4t van preparar a 3r com a benvinguda al Cicle Mitjà.

Moltes gràcies classe dels i de les Esportistes!