2N TRIMESTRE

UN MATÍ AL PARC

Hem passat un matí al parc Joan Miró,  un parc ben divertit al mig de la ciutat. Jugant amb les tirolines, la gran piràmide, tobogans i gronxadors. Una bona manera d’acabar la setmana de la Pau a les escoles.

Han passat els Reis! Que ens hauran portat???

1R TRIMESTRE

CELEBREM L’HIVERN

Els últims dies del primer trimestre hem fet activitats molt boniques i plenes de màgia per celebrar que s’acaba el trimestre i aviat és l’inici de l’hivern. Hem fet: El concert d’hivern, el pica-pica del cicle mitjà per acomiadar l’any, hem visitat els nostres fillols i filloes,  hem fet cagar el Tió i hem acabat el trimestre amb un matí de jocs. Ha estat GENIAL!!!

BON FINAL DE 2019 I INICI DEL 2020 !!!

Pica pica de final de trimestre

Tarda de padrins i padrines i fillols i filloles

FEM CAGAR EL TIÓ

VISITA AL MACBA

Hem anat al Macba a veure diferents obres de l’exposció Un segle breu  i cada un de nosaltres vam sortir amb el nostre  “Fanzine”. Ens van agradar molt les activitats que vam fer, van ser molt divertides!!!

Sortida de tardor de tota l'escola a  Cardedeu!!

Aquest divendres 8 de novembre tota l’escola hem anat a passar un dia a la natura i respirar aire pur. Ens ho hem passat genial!!! Hem jugat al bosc, a les esplanades entre els colors de tardor. I hem dinat, fent una gran rotllana, els menjars boníssims que ens havien preparat els pares i mares. MOLTES GRÀCIES!

Ha estat una passada d'excursió ja estem desitjant que arribi la següent!

CELEBREM LA TARDOR!!

A l’escola Castella celebrem la tardor d’una manera molt especial perquè li dediquem una setmana per fer coses divertides i relacionades amb aquesta estació de l’any.  Cada classe va pensar coses i després de portar-ho a la reunió de delgats i delgades vam fer: cinema amb crispetes, taller de màscares de  Halloween, taller de cuina de “ Halloween Healthy Treats”, tallers per de decoració de tardor. I vam acabar la setmana amb un pica-pica que els nens i nenes de 4t van preparar a 3r com a benvinguda al Cicle Mitjà.

Moltes gràcies classe dels i de les Esportistes!