2n trimestre

Dissenyem jocs interactius

Ha vingut la Marie i hem experimentat amb verdures per poder dissenyar jocs interactius sobre menjar saludable. Han sortit idees molt xules per fer jocs.  El proper dia que vingui potser veurem algun resultat... Quina emoció!

Setmana de la Pau

El dijous 30 de gener és el dia de la Pau a les escoles i a l’escola cada any fem una celebració molt especial amb les famílies. A la classe al llarg de la setmana  hem estat fent moltes coses al voltant del què és la Pau per nosaltres: Cantar i ballar la cançó  “Celebrem”, pensar entre tots i totes la frase per llegir-la al balcó. També hem fet una decoració amb pintura per a la classe a partir de la frase: “Omplim la vida de color”. I per últim hem fet una mandala per equips pensant sobre casa nostra, els carrers i la plaça . Ens ha fet pensar i ens  ho hem passat d’allò més bé.

TARDA AMB ELS FILLOLS I FILLOLES

I el mateix dia de la Pau els nostres fillols i filloles de P5 ens van convidar a passar una tarda plegats, va ser super divertit. Gràcies Superherois i Superheroïnes.

1r trimestre

Comencem 3r !!!

Hola a tothom!

Comencem el nou curs ple de noves coses per descobrir i  viure.

Els nens i nenes de 3r som la CLASSE DE LES PIZZES. Nyam!!!!!