3r TRIMESTRE

Sant Jordi 2019

Aquí teniu les fotografies de l'acte dels Jocs Florals a l'escola i dels guanyadors de Cicle Superior.

2n TRIMESTRE

Museu de les matemàtiques

Pel final del 2n trimestre vam anar al Museu de les matemàtiques a Cornellà,  i vam fer un taller sobre les cúpules de Miquel Àngel. A més, vam participar en una gimcana matemàtica per ajudar a obrir una capsa misteriosa i vam jugar al parc de Can Mercader. Ho vam passar molt i molt bé! :)

Teatre en català: L'aprenent

La companyia de teatre IPA productions ens va venir a fer una obra de teatre plena de màgia pels cursos de 3r a 6è. L'aprenent és una història en què s'explica una situació de bullying d'una forma divertida, enginyosa i dinàmica. Els nens van entedre el missatge que ens volien transmetre les actrius, i es van destacar els valors de l'amistat i la valentia que ens han de moure per acabar amb les situacions d'assetjament a l'escola.

carnaval!

Vam començar el Carnaval amb el pregó de 6è, el dilluns a la tarda, on ens van fer un espectacle d'humor acompanyats per la Reina Carnestoltes! Ens van comunicar les consignes per tota la setmana: dimarts - sabates o mitjons diferents, dimecres - pijama, dijous - el cap guarnit i divendres - berenar tots junts. Aquí us deixem un tast de totes aquestes activitats!

Cosmo Caixa: CREACTIVITY

Una activitat apassionant on els nens han descobert molts coneixements de física experimentant i aprenent dels seus errors. Aquesta és una proposta basada en reptes senzills i un munt de material per que cadascú esculli lliurement quins fa servir per resoldre el repte. També hem tingut l'ocasió de visitar el museu de la ciència de Barcelona, que sempre està bé :)

1er TRIMESTRE

Caixa Fòrum: That's a Musical!

Els nens de 5è i 6è hem anat a veure l'obra That's a Musical, on els actors i les actrius ens han fet cantar, ballar i gaudir amb grans números musicals de Broadway. Amb un escenari i atrezzo força senzill han aconseguit endinsar-nos en la seva història.

Anem al cinema: ocells de pas

HALLOWEEN

Tallers de Tardor