3r TRIMESTRE

Concert de Xiula en col·laboració amb les escoles de Ciutat Vella

Estudi de gravació amb el grup "Xiula"

El cantant del grup Xiula, en Jan, ha estat el nostre amfitrió a l'estudi de gravació. Ha estat tota una experiència musical, de la mà de la nostra mestra de música, la Neus. Segur que els i les alumnes no ho oblidaran!

Bastonada a la Catedral de Barcelona

Ja que a l'escola hem treballat el ball de bastons, hem volgut participar a la Bastonada celebrada davant de la Catedral de la nostra ciutat amb altres escoles. Tot i la calor que feia, ens ho hem passat molt bé!

Sant Jordi 2019

Aquí teniu les fotografies de l'acte dels Jocs Florals a l'escola i dels guanyadors de Cicle Superior.

2n TRIMESTRE

Museu de les matemàtiques

Pel final del 2n trimestre vam anar al Museu de les matemàtiques a Cornellà,  i vam fer un taller sobre les cúpules de Miquel Àngel. A més, vam participar en una gimcana matemàtica per ajudar a obrir una capsa misteriosa i vam jugar al parc de Can Mercader. Ho vam passar molt i molt bé! :)

carnaval!

Vam començar el Carnaval amb el pregó de 6è, el dilluns a la tarda, on ens van fer un espectacle d'humor acompanyats per la Reina Carnestoltes! Ens van comunicar les consignes per tota la setmana: dimarts - sabates o mitjons diferents, dimecres - pijama, dijous - el cap guarnit i divendres - berenar tots junts. Aquí us deixem un tast de totes aquestes activitats!

Cosmo Caixa: CREACTIVITY

Una activitat apassionant on els nens han descobert molts coneixements de física experimentant i aprenent dels seus errors. Aquesta és una proposta basada en reptes senzills i un munt de material per que cadascú esculli lliurement quins fa servir per resoldre el repte. També hem tingut l'ocasió de visitar el museu de la ciència de Barcelona, que sempre està bé :)

1er TRIMESTRE

Caixa Fòrum: That's a Musical!

Els nens de 5è i 6è hem anat a veure l'obra That's a Musical, on els actors i les actrius ens han fet cantar, ballar i gaudir amb grans números musicals de Broadway. Amb un escenari i atrezzo força senzill han aconseguit endinsar-nos en la seva història.

Anem al cinema: ocells de pas

HALLOWEEN

Tallers de Tardor