Projecte MACBA

Macba és un museu d’art modern de Barcelona. A l’escola Castella fem un extraescolar que es diu “Els nens i nenes del barri”. Aquesta activitat només ho fan alguns alumnes de cinquè i sisè, també nens i nenes d’altres escoles.

Aquest extraescolar ho fem cada dijous amb la Yolanda i en Quim. El primer que fem és berenar abans de fer les activitats.

De vegades sortim del museu per fer les activitats. L’any passat fèiem moltes coses, una de les primeres coses que havíem fet era un food truck del menjar que volíem.

Després per divertir-nos algunes nenes van fer una piràmide, això va ser molt divertit i és un dels moments que més m’havien agradat. I vam fer moltes més coses.

Aquest any en Quim no hi és, en el seu lloc està la Cristina, i la Yolanda segueix estant.Ara fem coses noves, però també fem algunes coses de l'any passat.

Comença a les 17 h i acaba a les 18:30 h, és gratuït i ens ho passem d' allo més bé

Redactat per Gia Charille Diaz Alday

Fem Racons de Treball

Biciclot

El dia del Biciclot vem fer un circuit de bicicletes, hi havia una bici petitona i una gran també. Després el circuit hi havia una rampa i una tanca amb carrils i una bandera.

Els monitors eren simpàtics i agradables, ensenyaven als nens i nenes de l'escola Castella a anar en bicicleta petita o gran.

Les bicicletes per tot el grup eren molt xules. Els carrils eren diferents circuits tancats. Hi havia dos circuits un més difícil i un més fàcil. En el circuit difícil hi havia una rampa que no es podia correr de pressa perquè podien fer-se mal algun nen o nena. També hi havia objectes  que feien soroll i tremolava la bicicleta. Va ser molt divertit!!

Periodista: Isaac

Visita a la Impremta Badia

Comencem el projecte dels colors

La classe dels països

La classe de sisè hem decidit que aquest any ens direm els Països! El nom es va decidir mitjançant una votació. Els finalistes van ser els ocells, la màgia. Finalment va guanyar els països!