VISITEM el INS Poeta Maragall

VISITEM el INS Milà i Fontanals

L'any pròxim marxem de l'escola i passem a l'institut.  Estem visitant diferents instituts per a poder triar.

Quantes emocions !!!!

MACBA

La classe dels països som uns grans artistes!

No entenem una vida sense art, és per això que realitzem diferents projectes i sortides al MACBA.

Mai ens deixa de sorprendre'ns.

EXPERIMENTEM

Experimentem i aprenem!

Aquest trimestre hem realitzat un projecte a Medi, les energies.

Realitzem diferents experiments, com funciona una politja? Perquè una fletxa a l'aigua pot canviar de direcció, o com una llimona pot fer funcionar un rellotge digital......

Ja som uns experts, si voleu saber-ne més només heu de venir a la classe dels Països.

CREACTIVITY

El creactivity és un espai dins del Cosmocaixa

Hem pogut descobrir com funciona un ratolí de joguina i com es mou per dins!

També hem dibuixat, imaginat que podria haver-hi! Ha sigut d'allò més divertit.

L'ALUMNAT DE 6è APADRINA ELS I LES MESTRES

Els nens i nenes de sisè de l'escola Castella van escollir tot el professorat i membres de l'escola per a ser els seus padrinsi padrines.
Els i les alumnes de sisè  els hi hem regalat un clauer com a record.

I a més hem passat un dia fent de mestres, conserge o d'altres feines. Aquí us deixo unes imatges de lo bé que ens ho vam passar aquell dia.

Això de dur una escola no és tan fàcil!

Vanessa

FEM Racons de Treball

BICICLOT

El dia del Biciclot vem fer un circuit de bicicletes, hi havia una bici petitona i una gran també. Després el circuit hi havia una rampa i una tanca amb carrils i una bandera.

Els monitors eren simpàtics i agradables, ensenyaven als nens i nenes de l'escola Castella a anar en bicicleta petita o gran.

Les bicicletes per tot el grup eren molt xules. Els carrils eren diferents circuits tancats. Hi havia dos circuits un més difícil i un més fàcil. En el circuit difícil hi havia una rampa que no es podia correr de pressa perquè podien fer-se mal algun nen o nena. També hi havia objectes  que feien soroll i tremolava la bicicleta. Va ser molt divertit!!

Isaac

VISITA A LA IMPREMTA BADIA

PROJECTE ELS COLORS

La classe dels països

La classe de sisè hem decidit que aquest any ens direm els Països! El nom es va decidir mitjançant una votació. Els finalistes van ser els ocells, la màgia. Finalment va guanyar els països!