Castanyada-Halloween

Una setmana ben diferent, on els i les grans de l'escola han estat molt entretinguts creant monstres per decorar el seu passadís.

Sortida a Can Foix 5è i 6è

Quin dia més magnífic han passat els nens i les nenes de Cicle Superior. La classe dels artistes han gaudit molt envoltats de tanta natura. I els aliens de l'escola han portat la música a Can Foix!

DIA DE LA PAU

l'alumnat de Cicle Superior ha gaudit aquesta setmana d'uns tallers especials escalfant motors pel dia de la pau.

CARNAVAL

Cada any és més gran la sorpresa en veure les disfresses fetes amb les pròpies mans de Cicle Superior. Sou uns artistes!!!! FELICITATS!!!

SORTIDA DE PRIMAVERA

La classe dels aliens i dels artistes vam passar un dia fantàstic envoltats de natura al corredor del Montnegre.

SORTIDA FINAL DE CURS

Saltar sense parar!!! Quin dia han passat els nens i les nenes de 5è a The Indoor Jumping Club en el seu dia especial de fi de curs.

UN DIA D'ESCACS

L'alumnat de 5è ha compartit un matí molt especial amb altres alumnes de diferents escoles de Barcelona, el motiu ha estat posar en pràctica tots els aprenentatges adquirits durant les sessions d'escacs que l'Albert ha treballat durant gran part del curs.