Tallers a Cicle Superior

Science amb els seus experiments: coloring celery i chromoatography. Artmat i les seves composicions amb polígons. Programem amb blocky games.

Taller d'escacs

Taller d'artmat

Els i les artistes han fet el taller d'artmat sobre què és un angle i els diferents tipus que existeixen. Van fer una composició utilitzant aquarel·les i inspirant-se en l'artista Paul Klee.

Punts de llibre

Els i les aliens de l'escola han dissenyat els seus propis punts de llibre utilitzant el canva.

Tallers d'hivern

Els i les alumnes de Cicle Superior han creat uns titelles de dit fantàstics i postals desitjant bones festes en diferents idiomes. Han escrit un poema ben bonic de la Montserrat Ginesta. Esperem que us agradi!

Taller de màscares

Els i les alumnes de Cicle Superior han fet uns tallers de màscares fent servir el paper maixé. Han quedat espectaculars!

Taller d'acrosport

Avui els nens i nenes de 6è han descobert que era l'acrosport. Aquestes són les construccions que han pogut fer només amb l'ajuda del seu cos i la col·laboració dels seus companys i companyes!

Taller CUBISTA

Els i les alumnes de 5è han descobert què és el Cubisme al Taller d'Artmat, a través de les obres de Pablo Picasso. Han treballat el concepte matemàtic de les diferents dimensions i el retrat cubista.

Taller de Science

Our 5th and 6th graders have done another inspiring science experiment. This time, we have learned plenty of facts about magnets and we also discovered how compasses work. We even created our own compasses!

HOLOGRAMES

Els i les alumnes de Cicle Superior han dissenyat uns hologrames molt sorprenents al Taller Tecnològic.

TALLER D'ACROESPORT

Els nens i les nenes de 5è han descobert què és l'acroesport. Aquestes són les construccions que han pogut fer només amb l'ajuda del seu cos i la col·laboració dels seus companys i companyes.

Cercle de Newton (Science)

Avui els nens i nenes de 5è han experimentat amb la relació dels estímuls de la llum i la percepció dels colors. El resultat ha estat sorprenent i ens ho hem passat genial!!

SOM ARTISTES

Els i les artistes de l'escola s'han apropat als pintors i pintores més importants a través de les seves obres més destacades i han fet les seves pròpies produccions en grup.