LA PAU: BERENAR AMB PADRINS I MANDALES

PROJECTE D'AULA: LES SUPERHEROÏNES I ELS SUPERHEROIS

Hem rebut de nou un missatge de la SUPERCASTELLA. Ens ha portat unes targetes dels super poders i cada un d'ells té unes puntuacions. Els classifiquem per colors i comencem a sumar!!

PROJECTE IDENTITAT: COM SÓC?

Com som? Nosaltres ja ens hem descrit. Ara els toca als companys i companyes. Per parelles parlem de l'altre

PROJECTE D'ESCOLA: OMPLIM L'ESCOLA DE COLORS

VOTACIONS PER ESCOLLIR UNA INVESTIGACIÓ. Després de diferents converses hem extret molts temes, però només ens podem quedar un. Després de votar: Experiments de colors, el guanyador!!

PROJECTE D'AULA: LES SUPERHEROÏNES I ELS SUPERHEROIS

Hem rebut a la classe un missatge a través del mòbil d'una super heroïna que diu que fa molt temps que viu a l'escola i que té una missió per nosaltres. Es diu SUPERCASTELLA. Però abans de dir-nos la missió ens envia a buscar uns super poders que ens haurem de guanyar a força d'entrenaments. Per trobar-los hem d'utilitzar una aplicació dels mòbils i mirar les parets de l'escola. Ens ho hem passat molt bé buscant els super poders que estan amagats i només els podem veure nosaltres. Que emocionant!! Al final la SUPERCASTELLA ens enviarà uns carnets de superherois i superheroïnes.

SEGONA ACTIVITAT DE MOTIVACIÓ PER ESCOLLIR UNA INVESTIGACIÓ

QUINA SORPRESA ENS HEM TROBAT A L'ESCOLA DESPRÉS DE LES                                                 FESTES D'HIVERN!!

LES FESTES D'HIVERN

ESPAI ARTÍSTIC

Barregem l'alumnat de P4 i P5 i fem tres grups. Uns fan música, els altres teatre i els altres art. Aquí teniu un tastet d'art.

RACÓ SORPRESA: ENS FEM LA DISFRESSA DEL NOSTRE SUPERHEROI                                                I SUPERHEROÏNA

PRIMERA ACTIVITAT DE MOTIVACIÓ PER ESCOLLIR UNA INVESTIGACIÓ

ELS RACONS DE TREBALL I ELS RACONS LLIURES

AL PATI

EL MUSEU A LA LUDOTECA

I ara hem obert el museu i juguem a fer de pintors. Comencem a pintar com: Gustav Klimt i Kandinsky

LA LUDOTECA

Ens ho passem genial, anem allà on volem. A la casa podem petar la xerrada tot prenent un cafè amb la veïna, cuinar i cuidar dels nadons. Al supermercat sempre ens atenen amb bona educació i amb moltes ganes, tenen de tot el necessari. Quan anem a l'hospital la metgessa ens passa visita i els infermers ens curen les ferides més lleus. Els del taller sempre hi són per arreglar-ho tot i a les disfresses ens podem imaginar que som...superheroïnes o superherois!

ESPAI D'INVESTIGACIÓ.

Als infants els encanta portar aglans a l'escola arrel del conte de l'esquirol, i clar en tenim moltíssims. Se'ns acut una idea. Els comptem, cadascú ha d'agafar deu. Després els comptem de deu en deu. Després classifiquem els nostres dels més grossos als més prims i finalment en fem un camí entre tots i totes.

A LA BIBLIOTECA, ENS AGRADA MOLT ANAR-HI I                                 ESCOLTAR I MIRAR CONTES.

AVUI TOCA PSICOMOTRICITAT!!

Ens encanta, que bé que ens ho passem! Salts, curses, equilibris, teatre,... sense stop

LA CASTANYADA

Quan arriba el temps de menjar castanyes, la Castanyera ens dóna castanyes en una paperina. Nosaltres li hem portat un mòbil d'estrelles i cors fet amb pasta de sal per decorar la seva caseta.

La Verema de P4 i P5!! Que bé ens ho passem!!

ESPAI D'INVESTIGACIÓ.

Els infants volen saber perquè les fulles canvien de color quan arriba la tardor, tal i com diu la nostra dita. Així doncs, fem un experiment. A veure si elles i ells us poden explicar els resultats.

TARDA DE JOC, BIBLIOTECA D'AULA I FEINES PER LA                                                   LLIBRETA

SORTIDA TARDOR, TOTS I TOTES JUNTES FEM ESCOLA!!

SELFIE, AQUÍ ESTEM!!

DELEGADES I SOT-DELEGATS