ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Bàsquet:

Activitat adreçada als i les alumnes de Cicle Mitjà i Superior que es realitza dos cops per setmana en horari de tarda.

Durant el curs escolar l’alumnat participa en un campionat de bàsquet organitzat pel CEEB.

Volei:

Iniciació esportiva:

Activitat adreçada als i les alumnes de Cicle Inicial que es realitza dos cops per setmana, un dia per a cada curs, en horari de tarda. L’activitat es realitza a l’escola.

Hip Hop:

Activitat adreçada als i les alumnes de Cicle Mitjà i Superior que es realitza un cop per setmana en horari de tarda.

Expressió i Moviment:

Activitat adreçada als i les alumnes d'Educació Infantil que es realitza dos cops per setmana, en horari de tarda.

Teatre:

Activitat adreçada als i les alumnes de Cicle Mitjà  que es realitza un cop per setmana en horari de tarda.

Cine i Teatre:

Activitat adreçada als i les alumnes de Cicle Superior que es realitza un cop per setmana en horari de tarda.

Manga:

Activitat adreçada als i les alumnes de Cicle Mitjà i Superior que es realitza dos cops per setmana, un dia per a cada curs, en horari de tarda.

L’organitza Drapart.

English:

Activitat adreçada als i les alumnes de Cicle Superior que es realitza dos cops per setmana, un dia per a cada curs, en horari de migdia.

L’organitza l'Idiomarium.

Suport Educatiu - Èxit:

Activitat adreçada als i les alumnes de Cicle Superior que es realitza dos cops per setmana en horari de tarda. L’activitat es realitza a l’escola amb l'acompanyament de l'INS Miquel Tarradell.

L’organitza el Consorci d'Educació de Barcelona.

Club de lectura:

Activitat adreçada a l'alumnat de Cicle Superior, un cop al mes en horari de migdia.

L'organitza la Biblioteca de Sant Pau-Santa Creu.