MUSICAL AL CAIXAFORUM

Avui ha estat un matí molt relaxant gràcies a una gran amiga i coneguda nostra, la música.

BEISBOL 5è i 6è

Encara que no és un esport amb molts seguidors, el beisbol és força divertit i els/les nostres alumnes han gaudint practicant-ho.

THAT'S MUSICAL

La veritat és que els i les nenes de cicle superior han somiat desperts gaudint del musical amb títol "That's musical" al CaixaFòrum.

ÇUKOR

Quina sortida més dolça han tingut els i les alumnes de 5è avui, fins i tot, ens han portat a l'escola mostres de les seves creacions. A més a més, han après molt sobre la xocolata i la seva història.

FESTIVITAT DE LA PAU

No hi ha millor manera de celebrar el dia de la Pau que obrint les portes a pares i mares per poder treballar de la mà amb els i les alumnes de l'escola. Ha estat força entranyable.

MERCAT DE LA BOQUERIA 5è i 6è

Els i les alumnes de 5è han gaudit dels plaers de la cuina al Mercat de la Boqueria. Quins súper cuiners i cuineres tenim!!!

Voleu veure'ls en acció?

CaixaForum 6è

Doble activitat la que han dut a terme els i les alumnes de 6è al CaixaForum inspirades en les obres de l'artista multidisciplinar Anna Irina. Treballar aquestes idees ens ha dut a reflexionar al voltant de les semblances que hi ha entre alguns moviments de la natura i els éssers vius.

COSMOCAIXA (Dinosaures)

Aquest matí la classe dels/les ANiME i la dels/les POKEMON hem visitat el cosmocaixa. Sempre ens sorprèn, però en aquesta ocasió ens han deixat bocabadats amb l'exposició del DINOSAURES!!!

VISITA A LA BIBLIOTECA 5è i 6è

Durant aquestes setmanes els i les nostres alumnes han visitat la biblioteca referència del barri (Sant Pau-Santa Creu). Ens hem relaxat força llegint i compartint moments lectors.

CASTANYADA

El passat dimarts 31 d'octubre els i les alumnes de l'escola Castella en germanor vam realitzar la tradicional sortida de la tardor per gaudir tots plegats d'activitats i jocs en un paratge ideal com ara la muntanya de Collserola.

CCCB: IA

ELs i les alumnes de cicle superior han començat a conèixer ben bé una de les eines tecnològiques del futur la INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL...

SORTIDA 5è: Parc Infantil de Trànsit a Montjuïc