Som la classe dels ARTISTES

Visita al MACBA

La classe dels i les artistes han creat el seu fanzine al museu del Macba observant obres de diferents dècades.

Treballem les eines digitals

Els grans de l'escola reben assessorament i acompanyament del CRP de Ciutat Vella gràcies al Pla d'Educació Digital impulsat aquest curs.

Racons de treball

Representem pel·lícules

Avui plou i l'alumnat de 5è ha estat representant pel·lícules a l'hora d'Educació Física. A veure si encerteu quina fotografia representa les següents pel·lícules: Doraemon, Tom i Jerry, Rapunzel, Titanic, Karate Kid, Aquaman i Avengers... endavant amb el repte!!!

Astronomia

Els contacontes Laura i Joan ens han fet una visita a l'escola. Amb el conte "La Laura i el Joan en una recerca molt espacial", els nens i les nenes s'han convertit en investigadors i investigadores per un dia.

Visita al MACBA

El grup de 5è ha creat el seu propi fanzine al MAcba. Han visitat 3 sales (anys 80, anys de la guerra civil i anys 60). Continuen aprofundint en el projecte d'street art de Erasmus Plus.

Dia de la DONA

Els i les artistes han fet un treball grupal centrat en diferents biografies de dones ben importants al llarg de la nostra història. A més, han fet unes banderoles molt emotives sobre la dona més especial per ells i elles.