Estructura democràtica participativa

A la nostra escola pretenem que tothom se senti reconegut i amb sentiment de pertinença, tota la comunitat educativa participa activament en el dia a dia de l’escola.

L’alumnat col·labora en les decisions del centre a través de les assemblees d’aules on es comparteixen les idees de cada grups d’alumnes a nivell d’aula, les aportacions consensuades democràticament es comenten a les reunions de delegats i delegades amb els altres grups de l’escola a través de dos representants de cada classe i on una mestra recull el decidit i es traspassa a la Comissió de l’escola pertinent. Aquest sistema funciona  a totes les classes i es treballa setmanalment a totes les aules, fent obertura i tancament de les setmanes de forma conjunta.